środa, 10 lipca 2013

Deserek w czekoladowym kubeczku ;)

Poszperałam w necie w poszukiwaniu nowych inspiracji i znalazłam pomysł na oryginalny sposób podania deseru bez udziału szklanek czy tez kubeczków...Interesującym sposobem serwowania deserów wydal mi sie pomysł na czekoladowe kubeczki...Oczywiście lekko zmodyfikowałam sposób jego wykonania ale wizualnie i tak jestem pod wrażeniem...




Składniki
  • pół tabliczki czekolady mlecznej
  • 1 łyżka mleka
  • 1 duży jogurt bez tł. około 400 gram
  • 3 łyżeczki żelatyny
  • 1 opakowanie 10 gram Śmietan- Fixu
  • 1/4 tabliczki czekolady białej
  • cukier waniliowy 10 gram
  • 1 galaretka u mnie niebieska blue curacao

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej dodajemy mleko, mieszamy... Bierzemy folię aluminiową odrywamy kwadrat składamy go na pół na jednej połowie nakładamy rozpuszczoną  czekoladę i rozsmarowujemy nadając jej kształt paska...przykrywamy drugą częścią foli i jeszcze ciepłą owijamy wokół butelki tudzież  słoika... odstawiamy do całkowitego stwardnienia...

Jogurt, cukier, fix miksujemy razem, w międzyczasie rozpuszczamy żelatynę w 4 łyżkach gorącej wody i dodajemy do jogurtu miksujemy...Ścieramy czekoladę białą na tartce i dodajemy do masy

Galaretkę traktujemy tak jak producent sobie zażyczył...

napełniamy nasza czekoladę: kremem, następnie tężejącą galaretką, i  znowu krem...na koniec tylko dekoracja i gotowe...

Ale serduszka żle przyczepiłam heheh ;)

















4 komentarze :

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena