niedziela, 17 listopada 2013

Tradycyjna marchewka z groszkiem

Ktoś ostatnio napisał na swoim blogu, o wspomnieniach dzieciństwa tych kulinarnych rzecz jasna...Ja też mam kilka wspomnień...Najlepsze obiady były oczywiście u babci podczas wakacji, na świeżym powietrzu na kocyku gdzie mama z babcia gotowały dla wszystkich...co mi najbardziej utkwiło w pamięci to mielone z ziemniakami okraszone cebulka i ze świeżymi pomidorami również ze świeża cebulką...oraz ziemniaczki z jajkiem sadzonym i zasmażana marchewka z groszkiem...Pychaaa!!!


Składniki:
400 gram marchewki
400 gram groszku 
sól, cukier, pieprz
30 gram masła
100 gram mąki

Marchewkę kroimy w kostkę dodajemy sól, cukier 10 gram masła...i gotujemy około 10- 15 min. pod przykryciem w niewielkiej ilości wody, jeśli użyjemy groszku mrożonego gotujemy wraz z marchewka jeśli konserwowanego dodajemy go w ostatnich minutach gotowania.

Następnie oprószamy marchewkę mąką, mieszamy i dodajemy masło. Chwile gotujemy do rozpuszczenia masła doprawiamy do smaku.



4 komentarze :

  1. nie lubię takiej ale od czasu do czasu robię bo mój mąż uwielbia taką:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam idealna do obiadu :)
    Zapraszam serdecznie do polubienia mojego facebooka https://www.facebook.com/pysznosci.kociolek i na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robin czesto...i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię, ale nie dodaję mąki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena