poniedziałek, 14 lipca 2014

Śniadanie Dla Niego

Niedziela to taki dzień w domach większości Polaków, gdzie z łóżka wychodzimy najpóźniej...nie u mnie ;) ja poniedziałek czy niedziela wstaje o 6 bo szkoda mi dnia...

A jak najlepiej zaskoczyć domownika jak nie śniadankiem!!! dziś śniadanie bardziej wypasione być nie mogło...czyli to co tygryski lubią najbardziej...bekon...Takież jest i u mnie w domu mój J. również za nim przepada więc śniadanie tylko dla niego...

Składniki: 4 kanapki

4 kromki chleba 
ząbek czosnku
oliwa z oliwek łyżka
1/2 puszka groszku konserwowanego
6 oliwek czarnych
sól, pieprz
1/2 cukinii
musztarda francuska
10 plasterków boczku surowego wędzonego
4 jajka
1/2 camemberta
kiełki u mnie rzodkiewki



Pieczywo nacieramy rozgniecionym czosnkiem i nakrapiamy oliwą z oliwek.

Groszek rozgniatamy widelcem dodajemy pokrojone w kostkę oliwki. Doprawiamy do smaku.

Boczek kroimy w plasterki i smażymy aż będzie chrupiący i mocno podpieczony.

Jajka przygotowujemy na sadzone...Czyli na patelni wlewamy odrobinę oleju rzepakowego następnie wbijamy jajka i chwile podsmażamy aż białko się zetnie, a żółtko pozostanie płynne.

Cukinie grillujemy lub smażymy na patelni aż się zarumieni...

Gdy juz wszystko mamy przygotowane nasze wcześniej zrobione pieczywo wkładamy na dosłownie 5 min. do piekarnika az bedzie delikatnie ciepłe a zapach czosnku będzie wyczuwalny...

Następnie układamy wszystko w elegancką kanapeczkę...








0 komentarze :

Prześlij komentarz

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena