sobota, 27 lipca 2013

Ser żółty panierowany

Jak już zapewne zauważyliście kocham sery wszystkie, więc dziś chciałabym się z wami pożegnać na jakiś czas właśnie tą szybką i pyszną przekąską dla smakoszy...

Szybkie i bardzo proste do przygotowania, potrzebne nam jedynie:
 



  • ser żółty najlepiej okrągły
  • bułka tarta 
  • jajko
  • tłuszcz do smażenia
ser kroimy na plastry, obtaczamy w jajku a następnie w bułce tartej i smażymy na rozgrzanym oleju...po usmażeniu kładziemy na chwilkę na ręczniku kuchennym w wiadomym celu (by usunąć nadmiar tłuszczu) 

Podajemy z żurawiną lub sosem czosnkowym






6 komentarze :

  1. świetny pomysł co prawda bomba kaloryczna ale za to jaka smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak zgadzam się najzdrowsze to nie jest, ale czasami trzeba przymknąć oczy ;) ja zjadłam z zamkniętymi heheh jakby co to nie ja

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Cudna przekąska! uwielbiam taki ciągnący się ser...

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności! ten serek kojarzy mi się z dzieciństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiem uwielbiam uwielbiam! mniaaam!

    może zainteresuje Cię moje rozdanie kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł... ;) Szczególnie dla zgłodniałego Męża :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena