sobota, 12 października 2013

Zapiekane Jajka

Kochani jak samopoczucie....Mamy 2 dzień, u mnie pełen sił jeszcze by kontynuować swoje zmagania...ale nie było tak pięknie....chciałam zrelacjonować swoje wczorajsze zmagania  z ćwiczeniami ;/
 Boziuuuu wybrałam sobie jeden z filmików, który wczoraj wam polecałam z Ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej tu go znajdziecie i już podczas oglądania  wszystko mnie bolało, pot się lał...a jak przyszło do ćwiczeń to miałam łzy w oczach, okazało się że jednak moja kondycja nie jest najlepsza, bo niestety ale nie udało mi się trzymać tempa....ale się nie poddajemy i zaczynamy II dzień a oto moja propozycja na  dzisiejsze Śniadanie, a właściwie II Śniadanie bo mi się trochę przysypało ;)




Składniki (dla 1 osoby):

Pół cebuli
1 pomidor
2 plasterki wędliny
1 ząbek czosnku
przyprawy: oregano, bazylia, sól, pieprz
1 jajko
10 sztuk oliwek
plasterek sera typu Feta



Cebule i czosnek kroimy w drobną kostkę i podsmażamy na niewielkiej ilości Oliwy z Oliwek ja zrobiłam to na wodzie gazowanej...

Pomidory i wędlinę kroimy w kostkę, oliwki w plasterki i dodajemy do patelnie z cebulą...Smażymy to około 10 minut...posypujemy pod koniec przyprawami

Przekładamy do foremki, w której będziemy zapiekać masę...Robimy wgłębienie na jajko a właściwie to na żółtko żeby nam nie uciekło. Na wierzch kładziemy pokrojoną w kostkę Fete i posypujemy bazylią.

Pieczemy w piekarniku w około 180st. do momentu aż jajko się zetnie...

Smacznego!!!









0 komentarze :

Prześlij komentarz

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena