czwartek, 17 października 2013

Omlet z cukinią i pomidorami




Kolejny dzień moich zmagań zaczynam od śniadania tj. znowuuuuu ;) omlecik tylko nadzienie w innej formie...po przepis na omlet zapraszam tu ;)

I kolejna moja walka z Ewą Chodakowską i jej programem treningowym...powiem szczerze, że jednocześnie kocham ją i nienawidzę tak samo mocno...Kocham bo zna się na swojej pracy, i jak już ledwo oddycham krzyczy na mnie z tv... a nie nawidzeeee za muszę się tak męczyć ;) tyle potu wylewać i w czasie treningu ledwo widzę na oczy i mam kłopoty z oddychaniem hhehe ;)...

http://www.youtube.com/watch?v=1MxxFQWBW20&list=PLS7jlUJi31NtSqgX4pJ4yafQwGIyDJvzV

Ale...trzeba szukać pozytywów w tej męce...i na nich się koncentrować...

A co do składników to tak jak widać na zdjęciach: pomidorki, oliwki, cebula, feta i smażona na wodzie cukinia...






1 komentarze :

  1. Super! Mam teraz fazę na omlety. Zjadłabym Twoją wersję...a już na pewno wyjadłabym oliwki :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena