czwartek, 10 października 2013

Wielki Come Back i Duży Pokład Energii

                                                        Witajcie Kochani...<3

Po tak długim czasie wreszcie dojechałam do domu...Przepełniona energią mam nadzieje że mój zapal będzie się utrzymywał jak najdłużej, choć gdy wyglądam przez okno to człowiek ma ochotę popaść w depresje ;) ale nie razem przetrwamy te okropne miesiące czekając na więcej słońca i zieleni...Mam wiele planów i postanowień do realizacji i mam nadzieje że wystarczy mi sił...

Troszkę się w moim życiu pozmieniało...co powoli będę się starała wam publikować...

          Podobno
               KIEDY KOBIETA ZMIENIA KOLOR WŁOSÓW, TO ZNAK ŻE ZACZYNA SIĘ DLA NIEJ NOWA EPOKA....

coś w tym jest kochani
U mnie poza zmianami w kolorze włosów, nastąpiły też inne zmiany...przede wszystkim jak to się mówi...na starość trzeba się wziąć za siebie...
No to się wzięłam...;)

Przede wszystkim pomogła mi przy tym dieta Dukana...ponieważ już nie raz wspominałam, że nie jestem mięsożerna aż do takiego stopnia o jaki mówi Dukan...dlatego zmodyfikowałam dietę do swoich potrzeb i naprawdę efekty były...

Będę starała się wam publikować przepisy dzięki którym udało mi się pozbyć tu i ówdzie kilku centymetrów...i nadal znajdę siłę aby kontynuować swoje przedsięwzięcie z Waszym wsparciem...oczywiście od czasu do czasu na pewno nie zabraknie ' grzesznych' przepisów ;)


0 komentarze :

Prześlij komentarz

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena