niedziela, 23 lutego 2014

Mini serniczki bezglutenowe

Ostatnio zauważyłam że wszyscy pieką serniki, więc posiadając dwa kawałki białego serka postanowiłam że upiekę i ja.... Bezglutenowe mini bananowe serniczki..Moje serniczki nie są bardzo słodkie więc jeśli lubicie bardzo słodkie ciasta zwiększcie ilość cukru...



Składniki:

2 kostki białego sera każda po 200g
3 jajka
2 łyżki cukru
1 banan
1 budyń waniliowy
1 łyżka maki ziemniaczanej
1 serek homogenizowany waniliowy lub naturalny
czekolada bezglutenowa polecam Goplana
śmietanka 36% male opakowanie



Ser mielimy lub miksujemy w blenderze razem z serkiem homogenizowanym by go bardziej rozdrobnić, następnie dodajemy żółtka, budyń i mąkę...

Białka ubijamy na pianę razem z cukrem.. I dodajemy do masy serowej

Pieczemy około 30-40 min w tem. 160-180 st

Dekorujemy ubitą śmietaną i czekolada rozpuszczona w kąpieli wodnej...

Z podanych składników wyszło mi 13 mini serniczków w typowych silikonowych foremkach na muffiny.









Serniki dla Miksera - edycja 1.14

2 komentarze :

  1. jakie pyszności:) w pierwszy momencie jak popatrzyłam na zdjęcie myślałam, że to ciepłe lody:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądają te miniserniczki! ::)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena