niedziela, 8 czerwca 2014

Bułki bezglutenowe z masełkiem czosnkowym i suszonymi pomidorami

Tak z innej beczki, czasami zastanawiam dlaczego mój organizm domaga sie w upały tłustych mięsnych dań, zazwyczaj normalni ludzie maja takie zachcianki w okresie zimowym. Natomiast u mnie im większy upał tym większa ochota na np. surowe mięso, dania z tłustymi sosami...
Ciekawe nigdy sie w to nie zagłębiałam, ale chyba warto by bylo się temu przyjrzeć dziś np zjadlam ogromniasty kebab z ogromną porcja sosu czosnkowego ;/

Pomijając fanaberie mojego organizmu... Dziś zapraszam na bułeczki bułeczek ;)

Składniki na 6 bułeczek


 1 opakowanie mieszanki na chleb Firmy Celiko
65 ml mleka
110 ml. wody
2 łyżki oleju ja użyłam oleju z pomidorów suszonych

3 łyżki masła
2 łyżki oliwek zielonych
5 pomidorów suszonych
3 ząbki czosnku
sól pieprz
1 mała papryczka chilli

Wszystkie składniki na ciasto miksujemy razem odstawiamy na 15 minut do wyrośnięcia.

Masło łączymy z posiekanymi pomidorami, czosnkiem, oliwkami oraz papryczka chilli, przyprawiamy do smaku.

Formując bułeczki nakładany po 1 łyżeczce masła, nadajemy kształt bułki i pieczemy 20 min. w tem. 200st.





0 komentarze :

Prześlij komentarz

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena