wtorek, 24 czerwca 2014

D1. Grillowane piersi z kurczaka z ryżem w pomidorach

Wczoraj w ramach koleżeńskiego wsparcia w dla zdrowego odżywiania, przez 2 tygodnie będę proponowała dietetyczne dania z diety która została opracowana dla mnie. Jestem na niej od stycznia 2014 roku, i muszę powiedzieć że gdyby moja praca nie wymagała tak dużego pokładu energii i gdybym nie fundowała sobie dość kalorycznych przekąsek, jadała regularnie to zapewne spadek wagi byłby bardziej efektowny, natomiast uważam że lepiej jest grzeszyć raz na jakiś czas niż zrezygnować całkowicie z diety bo raz się wyłamałyśmy i zjedliśmy wielką czekoladę...To nic, błędy zdarzają się każdemu ważne że gdy zjemy coś nie dozwolonego SPALMY te kalorie aktywnie...ĆWICZMY i jeszcze raz ĆWICZMY, nie opierajmy się na samych dietach zwłaszcza tych eliminujących jakieś produkty z naszego życia...

W styczniu ważyłam 69 kg teraz ważę 62 kg i może już spadek wagi nie jest widoczny bo pojawiają się mięśnie natomiast zgubione centymetry są widoczne i to bardzo na ubraniach...Zapewne gdybym się ograniczała co do spożycia słodyczy były by to efekty znacznie zauważalne...

Zmiana diety to zmiana podejścia do życia, swojego życia, jeśli nie jesteśmy gotowi na nową SIEBIE to i na diecie długo nie wytrzymamy, ćwiczenia tez spełzną na niczym po kilku dniach bądź tygodniach...
WAŻNE postawmy sobie cel ale nie cel że za miesiąc zgubie 10 kg bo to bez sensu po miesiącu przytyjemy 2 razy tyle...Uważam że najlepszy cel to ten w którym mówimy sobie po cichu...."JESZCZE ZOBACZYSZ.." Ja jestem zachwycona gdy po tym czasie własnie  powiedziałam to zdanie, cudownie sprawić by komuś opadła szczęka ;) i że ktoś pożałował swoich czynów...;p

Z czasem cel już sam w sobie nie będzie nam potrzebny, za jakiś czas będziemy robić to sami dla siebie...Ale na początku naszej walki Cel jest najważniejszy...

Na obiad proponuje piersi z kurczaka grillowane w ziołach z ryżem z salsą pomidorową i kukurydza, do tego bukiet warzyw lub sałatek.

Składniki:

2 duże piersi z kurczaka
zioła do marynowania, ewentualnie gotowe mieszanki ziół do kurczaka lub na grilla
ząbek czosnku
1/2 cukinii
1 torebka ryżu 
2 pomidory
oregano, chilli, sól, pieprz, curry
2 łyżki kukurydzy


Piersi z kurczaka kroimy w cieńsze filety marynujemy z udziałem ziół i czosnku w małej ilości oleju. Odstawiamy na 2 godz. do lodówki. Grillujemy.

Ryż gotujemy, pomidory wrzucamy do wrzątku na kilka chwil, następnie zalewamy zimna woda i obieramy, wyjmujemy gniazda nasienne i kroimy w kostkę miąższ pomidora. dodajemy oregano, chilli, sól i pieprz oraz curry. jeszcze ciepły, odsączony z wody ryż mieszamy z pomidorami i kukurydzą.

Cukinie kroimy w grube plastry, polewamy małą ilością oleju i grillujemy.



1 komentarze :

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena