niedziela, 20 października 2013

Jajka zapiekane w szynce

Kochani niedzielny poranek zaczynamy oczywiście od śniadania...a na  śniadaniu dziś u mnie królują jajka zapiekane w szynce..






Składniki:
w zależności od ilości porcji... na 4os.

* 4 plasterki szynki
* 3 pieczarki
* 1 plasterek żółtego sera
* 4 jajka
* kawałek cukinii

W silikonowych foremkach ułożyłam plasterek szynki, podsmażone pieczarki przyprawione (  u mnie oczywiście na wodzie gazowanej) kilka małych kawałków sera żółtego a na samą górę rozbijam jajko

Takie ' muffinki' wkładamy do piekarnika na 200 st. na około 20 min.












6 komentarze :

  1. Anonimowy10/20/2013

    Sam widok jest pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Fantastyczne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Zamiast nudnej kanapki, można szybko przygotować takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziekuje wam...u mnie w domu rowniez pomysł przypadł do gustu najbliższym...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dzisiaj również jajeczko.... Kocham je w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie śniadaniowe eksperymenty :-) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena