niedziela, 8 grudnia 2013

Roladki naleśnikowe



Ponieważ ostatnio dostałam prezent od Firmy Kamis za udział w konkursie




Więc dzis postanowiłam wykorzystać jeden z produktów i przygotować roladki z naleśników.


Składniki:
  ciasto na naleśniki przygotowujemy z przepisu znajdującego się tu
Farsz:
350 gram mięsa mielonego
1 pomidor
2 łyżki koncentratu pomidorowego
przyprawa do kuchni włoskiej ja użyłam  Kamis zioła do Spaghetti Bolognese 

200 gram szpinaku u mnie mrożony
3 łyzki słonecznika
3 ząbki czosnku
1 łyżka oleju

kilka plasterków sera żółtego startego lub bardzo drobno pokrojonego

Na sos:
2 pomidory
bazylia
2 ząbki czosnku


Naleśniki wykonujemy również z podanego przepisu

Pomidora kroimy w bardzo drobna kostkę wyjmując wcześniej gniazdo nasienne,  dodajemy do mięsa mielonego, dosypujemy przyprawę lub swoja mieszankę ziół oraz koncentrat pomidorowy. Dokładnie mieszamy.

Szpinak musimy rozmrozić. Na patelnię wlewamy olej, dodajemy przetarty czosnek oraz ziarna słonecznika i chwile podsmażamy, następnie dodajemy szpinak doprawiamy do smaku i chwile smażymy.

Na cały płat naleśnika nakładamy farsz z mięsa, a farsz ze szpinaku nakładamy w poziomy słupek, i posypujemy serem żółtym i mocno zwijamy. Robimy tak ze wszystkimi naleśnikami... Pieczemy około 30 min. w tem. 160- 180 st. pod koniec posypujemy żółtym serem.

Pomidory kroimy na mniejsze kawałki przekładamy do blendera dodajemy bazylię i czosnek i miksujemy. 










1 komentarze :

Dziękuję że poświeciłeś chwile czasu by dobrnąć do końca postu ;) Jeśli Ci się podobało to pozostaw po sobie jakiś ślad....A odwiedzę Cię i ja ;*

© Na Końcu Języka , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena